آیا دیالیز مفید برای درمان ارومیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز مفید برای درمان ارومیه

ارومیه آخرین مرحله از نارسایی کلیه است، آن را سخت به درمان است. کارشناسان اشاره کرد که در حال حاضر، بسیاری از درمان های رایج برای دو اورمی هستند دیالیز و پیوند کلیه. اما به دلیل عدم کلیه، مشکلات تطبیق، بسیاری از بیمار می تواند تنها دیالیز را به تخلیه آب اضافی و سم.
آیا دیالیز برای درمان ارومیه مفید است؟
ارومیه نیز به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی شناخته شده است. این نشانگان بالینی شایع بیماری متفاوت کلیوی end-stage است. وقتی که مردم، نارسایی کلیه، کلیه می توانید کار عادی حفظ نمی کند، و زائد سوخت و ساز و آب اضافی را نمی توان اخراج شود، که منجر به تجمع سم، احتباس آب، کم خونی و غیره. سه راه دیالیز شایع، که همودیالیز، دیالیز PD و دیالیز روده بزرگ، که با استفاده از دستگاه خون بیماران منجر به خارج از بدن، و از بین بردن سم اضافی و آب و ارسال خون به بدن دوباره وجود دارد.
به دلیل مشکلات اقتصادی، بسیاری از بیماران را متوقف دیالیز زمانی که علائم بهبود یافته است، پس از آن که منجر به بدتر شدن بیماری است. کارشناسان فکر می کنم که دیالیز نامنظم را سم اضافی و آب می تواند در زمان نیست اخراج، و عملکرد باقی مانده کلیه از دست دادن بیشتر است.
اگر بیمار حفظ دیالیز منظم و سبک زندگی مناسب، بیماری آنها را می توان در در حالی که کنترل می شود. دیالیز منظم خون است که مردم باید دیالیز 2 یا 3 زمان 4 تا 5 ساعت در هر زمان انجام یک هفته،. بیماران مبتلا به اورمی نیاز به دانستن بیماری خود را کاملا، را درمان مثبت، چوب به دیالیز منظم و به دست آوردن مجدد اعتماد به نفس در زندگی است.
در واقع، به جز دیالیز و پیوند کلیه، برخی از راه های دیگر را می توانید نارسایی کلیه بدون هیچ عوارض جانبی بسیار است که طب چینی درمان وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: